Sonic 2 - Review: Eșecuri și Succese

Publicat: 4 aprilie 2022

Jocul "Sonic the Hedgehog 2" de la Sega a fost imediat salutat ca o continuare grozavă și o actualizare de la prima parte deja puternică din serie. În același mod, filmul "Sonic 2", extinde universul și oferă spectatorului o continuare bună. Și totul se datorează scenelor de acțiune mai mari, momentelor amuzante și fan service-ului uimitor pentru fani.

Este de dorit să știm ce s-a întâmplat în prima parte, deoarece povestea are loc la un an după evenimentele din primul film. Dr. Robotnik (Jim Carrey) este încă pe planeta ciuperci, cu Sonic acționând ca justiția locală. Dacă primul film este despre importanța prieteniei și a familiei, al doilea se concentrează pe înțelegerea a ceea ce înseamnă să fii un erou. Această temă nu se potrivește prea bine cu nivelurile de semnificație ale lui Spider-Man cu „marea sa putere și responsabilitate”, dar este îndeplinită, mai ales când un prieten al ariciului pe nume Tom (James Marsden) este implicat în filmare.

S-au adăugat două personaje noi - Tails the Fox și echidna Knuckles (personaje secundare din franciza jocului), care ridică filmul deasupra predecesorului său. Ambele personaje se potrivesc bine în poveste, iar statisticile lor sunt exact ceea ce și-ar dori fanii materialului sursă. Unul dintre lucrurile cele mai dorite de la primul film a fost o explorare mai profundă a știrilor din jurul planetei de pe care a venit Sonic, iar cea de-a doua ediție prevede asta.

Odată ce personaje noi sunt introduse în primele etape ale filmului, povestea crește rapid. Cu toate acestea, scenele neesențiale țin uneori prea mult timp. În astfel de momente, filmul a început să pară obositor, dar, din fericire, sunt puțini: ori de câte ori apăreau pe ecran Sonic, Tails, Knuckles sau Robotnik, plăcerea vizionarii era garantată.

Acțiunea este grozavă - plimbările cu snowboardul prezentate în trailere arată ca un omagiu uimitor adus momentelor similare din jocuri. Există un moment special în care Sonic și Tails se grăbesc în luptă la bordul unui biplan, care provoacă un zâmbet larg fiecărui spectator. Umorul în general va atrage în egală măsură întregul public din sală.

Sonic 2 păstrează tot ce este mai bun în timp și reușește să scape de cea mai mare parte a greutății din filmul anterior. În ciuda câtorva episoade slabe și arcuri de poveste, veți fi captivați de imagine datorită scenelor de acțiune și umorului ușor de înțeles.

Filmul poate fi vizionat la Cinematograful Cineplex Moldova, în limbile română și rusă.
Bilete online pentru filmul difuzat în limba română puteți cumpăra aici.

source:Afisha.md