Comunicarea cu debitorii: fără lacrimi și război

PreviewImage

- Am uitat.
- Contabilitatea nu m-a lăsat să fac tranzacția.
- Marfa a fost reținută la vamă, nu avem bani să achităm rata.
- Mâine dimineața voi transfera banii. Promit.

Cât de des auziți aceste fraze de la debitori? Ca și toți cei, care lucrează cu achitarea în credit: permanent.

Chiar și cei mai sinceri și loiali clienți încep să vă ignore odată ce vă devin datori. În astfel de momente managerii responsabili sunt la un pas de criză de nervi, iar juristul companiei se înțelege cu cei mai buni avocați pentru a vă reprezenta în sala de judecată.

Se întâmplă pentru că procesul de rambursare a banilor nu a fost construit corect. Creditorul se lasă pe seama clientului iresponsabil, îi permite să acumuleze datorii, iar când se apucă să descurce situația, se află că nu mai e posibil să o facă... Așa procesul de rambursare devine unul dureros și cu multe bătăi de cap.

În timpul cursului vom elabora un business-proces de rambursare a debitului, acomodat la cerințele companiei Dvs. și vom practica comunicarea cu debitorii astfel încât să nu ajungem la amenințări și lacrimi.

În cadrul cursului practic:
- vom elabora un algorim de rambursare a credituui împrumutat: cu scripturi și intrucțiuni care îndeplinesc cerințele companiei.
- vom descrie business-procesul rambursării și îl vom adapta la specificul companiei.
- vom elabora scripturile necesare pentru negocierile cu debitorii.

Noi nu facem magie. Noi pornim calculatoarele și lucrăm!

Înregistrați-vă la curs pe pagina 
debitorka.sbc.md.

Chișinău, str. Mitropolit Petru Movila, 23/7
+37379409496