Delegarea: rezultatul prin mâinile angajaților

PreviewImage

Seminar de instruire cu tema: "Delegarea: rezultatul prin mâinile angajaților. Tehnologia transmiterii eficiente a sarcinilor pentru o execuție de calitate."

Speaker:

  • Alecsandr Fridman
  • Expert - metodolog în managementul regulat.
  • Specializare: ajustarea managementului corporativ și implementarea metodelor de exploatare profesională a angajaților.
  • De 31 de ani consultă proprietari de afaceri și îi instruiește pe manageri.

Cărți:

  • "Tu sau Voi: exploatarea profesională a subordonaților".
  • "Tu sau Haosul: planificare profesională pentru managementul regulat".
  • "Cum să pedepsești subordonații: pentru ce, de ce și cum".
  • Coautor al cărții "Managementul stresului pentru oamenii de afaceri".
  • "Hronofagi corporativi: găsirea și neutralizarea lor"."Delegarea: rezultatul muncii angajaților".
  • "Controlul în managementul regulat: o resursă puternică pentru creșterea eficienței managementului".

Pentru cine:

  • Proprietarii
  • Principalele persoane de conducere
  • Top managementul
  • CEO
  • Manageri de departamente
  • Resurse Umane (HR)

Veți obține la seminar:

  • Tehnologia pentru creșterea semnificativă a randamentului angajaților;
  • Principiile eliberării timpului pentru sarcini mai importante;
  • Algoritmul de returnare a muncii angajaților, pe care o faceți pentru ei;
  • Oportunități pentru dezvoltarea calificării angajaților în mod planificat;
  • Metode de prevenire și neutralizare a întoarcerii sarcinilor delegate;
  • Sarcini pentru transformarea noilor cunoștințe în practică de management.

Program:

  • Delegarea și dificultățile aplicării: de ce managerul lucrează pentru angajați: rolul competenței în managementul corporativ și managementul angajaților, erori și stereotipuri manageriale greșite și consecințele acestora.
  • Cum să nu mai lucrați pentru angajați și să ieșiți din rolul de "măgar suprasolicitat": două sarcini acasă, îndeplinirea cărora va asigura prevenirea atribuirii sarcinilor angajaților și va permite returnarea sarcinilor anterior atribuite fără a dăuna afacerii.
  • A ronțăi sau a înghiți: cum să asigurați o evaluare corectă a informațiilor la delegare: ce conduc la evaluarea incorectă a caracteristicilor subordonaților la delegarea sarcinilor, cum să evitați această greșeală și ce să luați în considerare pentru a folosi delegarea pentru dezvoltarea calificării angajaților.
  • Cum și de ce să delegați autoritatea și dacă vor fi responsabili angajații: cuvintele "autoritate" și "responsabilitate" sunt adesea automat legate de cuvântul "delegare". 
  • Dar întotdeauna angajații sunt dornici să-și extindă autoritatea și este întotdeauna necesară responsabilitatea?
  • Rezistența angajaților la delegare - cauze și metode de neutralizare: de ce apare în principiu, ce poate întări nivelul de bază, forme clare și ascunse de rezistență, erori tipice ale managerului în caz de rezistență, și - cum să o neutralizezi.
  • "Operațiunile speciale ale maimuțelor": găsirea și eliminarea lor: de ce munca deja delegată revine la manager, cum să obișnuiți angajații să își îndeplinească singuri sarcinile și să asigurați o atitudine corectă față de muncă.
  • Cum și de ce să te pregătești corect pentru delegare: unde și de ce nu poți delega și primi informații, ce să iei în considerare la calcularea timpului optim, alegerea delegării individuale sau colective, termene, criterii, tipuri de informații, autoritate, ce să iei în considerare la alegerea și pregătirea pentru a crește șansele de obținere a unui rezultat.
  • Cum să delegi o sarcină cu cea mai mare precizie: cum să îți planifici corect timpul pentru întâlnire și să construiești un dialog cu angajatul, despre ce este important să te înțelegi la încheierea conversației și regulile de organizare a feedback-ului cu managerul, precum și - ce acțiuni ulterioare ale angajatului ar trebui să fie controlate.

Biletele pot fi achiziționate la prețuri speciale până pe 12 februarie (valabilă promoția 4+1):

  • Bilet Start - 1600 de lei (acces la seminar, materiale distribuite, locuri în rândurile 7-15)
  • Bilet Business - 3600 de lei (acces la seminar, materiale distribuite, locuri în rândurile 4-7, certificat de participare, stație de înregistrare Business separată, carte semnată de Alecsandr Fridman (Delegarea: rezultatul muncii angajaților)
  • Bilet VIP - 7000 de lei (acces la seminar, materiale distribuite, locuri în primul rând, certificat de participare, stație de înregistrare VIP separată, carte semnată de Alexandru Friedman (Delegarea: rezultatul muncii angajaților), pauză pentru cafea și prânz în zona VIP, cină de afaceri cu Alexandru Friedman)
  • Bilet Platinum - 10000 de lei (acces la seminar, materiale distribuite, locuri în primul rând, certificat de participare, stație de înregistrare VIP separată, carte semnată de Alexandru Friedman (Delegarea: rezultatul muncii angajaților), pauză pentru cafea și prânz în zona VIP, cină de afaceri cu Alexandru Friedman, consultare online personalizată de o oră cu Alexandru Friedman)

Pentru plăți ca persoană juridică, sunați la numărul: 067 482 067

Chișinău, str. Albișoara, 4
1600 - 10000 MDL
+373 228 96 499