Copywriting cu gust: texte bune pentru HORECA

PreviewImage

Curs cu tema "Copywriting cu gust: Cum să scrii texte bune pentru restaurante și cafenele" va avea loc pe 1 decembrie, între orele 16:00 și 20:00, la ARTCOR, A1.

Cum să scrieți texte bune pentru instituții? Să discutăm despre acest lucru în cadrul unei discuții intensive cu Natalia Kovrigina, un copywriter cu 18 ani de experiență, care a scris texte pentru grupul de restaurante al lui Alex Cooper - City Food Market, Molodost, Pyshechnaya etc.

  • Locație: ARTCOR, A1
  • Limba: rusă
  • Preț: 500 MDL

Cine va beneficia:

  • Proprietarii și administratorii de cafenele mici, cafenele și restaurante care trebuie să se ocupe singuri de social media pentru localurile lor;
  • Copywriteri și manageri SMM care doresc să își perfecționeze abilitățile de "copywriting pentru restaurante" și să primească comenzi din această zonă;
  • Cei care lucrează deja în domeniul restaurantelor și doresc să își ridice nivelul profesional.

Program intensiv:

Teorie:

  • Cum să găsești un nume bun pentru o unitate și să nu faci greșeli tipice;
  • Cum să alegeți un descriptor și un slogan izbitor;
  • Cum să numești felurile de mâncare din meniu astfel încât să generezi un cuvânt din gură în gură și să nu plătești pentru publicitate;
  • Cum să scrii texte pentru rețelele de socializare care să-i facă pe oameni să saliveze și să rezerve mese;
  • Cum să adăugați trucuri textuale în interior pentru a crea o atmosferă unică și un loc pentru selfie-uri.

Practică:

  • Găsirea unui nume, a unui descriptor și a unui slogan pentru restaurant/cafenea.
  • Practicați proiectarea meniului: denumiri de feluri de mâncare și descrieri de ingrediente.
  • Dezvoltăm o personalitate corporativă, creăm un ton de voce unic și scriem o postare pentru social media.
  • Generăm idei non-standard pentru designul textual al restaurantului, veselă și fraze, servirea notei de plată.

Natalia Kovrigina, copywriter cu 18 ani de experiență, fondatoarea agenției de naming Name is. Predă copywriting la platformele educaționale Fish, MarkEd, Citrus.Hub și Projector.Odesa. A scris texte pentru grupul de restaurante al lui Alex Cooper, City Food Market, Youth, Pyshechnaya, Givi to me, 4City și altele. A ajutat la atribuirea numelor de feluri de mâncare la Saloon WildBill. A creat scenarii radio pentru restaurantele WhereBurger și Jord.

Această activitate este realizată de Artcor cu sprijinul financiar al Fundației Moldcell și al Proiectului Tehnologii Viitoare, finanțat de USAID și Suedia.

Chișinău, str. 31 August 1989, 137
500 Lei
+37322896499