Morandi a lansat o nouă piesă ideală pentru condus la ore târzii, Professional Liar

Morandi a lansat o nouă piesă ideală pentru condus pe autostradă la ore târzii, "Professional Liar". Melodia este însoţită de un videoclip plin de prezenţe feminine simulate în realitate virtuală. Puteţi urmări videoclipul în articol.

După frenezia din ultimul an provocată de piesa hit "Kalinka", Morandi a revenit cu "Professional Liar". Videoclipul începe într-o metropolă a viitorului, în care poliţiştii investighează o crimă. Protagoniştii sunt prezentaţi cu haine pline de efecte luminoase, într-un univers colorat fistichiu, ca străzile din Tokypo. Peruci verzi şi maşini scumpe nu lipsesc din peisaj, transmite infomusic.ro.

Evident e vorba despre maşini electrice şi se lasă chiar cu urmăriri şi tras cu arme cu laser. Această fantezie SF are în centru un cuplu feminin, în vreme ce Randi şi Moga narează muzical acest Bonnie & Clyde de an 2050. Apare şi un protagonist masculin care admiră o domnişoară ce face striptease în realitate virtuală. Totul se încheie cu distrugerea unui artefact tehnologic care alterează trecerea timpului.

"Professional Liar" este a doua piesă de pe noul album, la care Marius Moga şi Randi lucrează. Continuă direcţia muzicală cu influenţe EDM şi accente melancolice şi profunde, pe care o asociăm cu numele "Morandi". Videoclipul cel nou a fost regizat de către Bogan Daragiu şi este filmat în Bucureşti, într-un decor futurist, electric, inspirat de un viitor tehnologizat, roboţi şi AI.

Morandi este un proiect muzical activ din 2004, când lansa primul single, "Love Me", urmat de 3 albume de succes, care au cucerit radio-uri şi cluburi în peste 16 ţări. Duo-ul are la activ sute de concerte, premii naţionale şi internaţionale şi multiple turnee de promovare. Unul dintre marile hituri Morandi, "Angels" a fost cea mai descărcată piesă din Ucraina şi Rusia o bună perioadă de timp.

Şi "Kalinka" se poate lăuda cu performanţe similare, strângând peste 72 de milioane de vizualizări pe YouTube. A fost pe primele locuri în topurile digitale de pe Spotify Şi Apple Music în Polonia, Grecia, Turcia, Rusia, Croaţia, Ucraina şi Germania. Remixul lui Burak Yeter, la pachet cu un videoclip cu maşini şi fete sexy au dat un boost de popularitate track-ului.

Află mai multe noutăți pe canalul nostru de Telegram - Afisha.md.