Facebook Ads Advanced: оптимизация кампании и ретаргетинг

PreviewImage

Stai binișor acasă, dacă crezi că aici vei învăța pe ce butoane să apeși ca să-ți curgă vânzările din Ads. Înainte de a vinde, învață să gândești o strategie. Și nu subaprecia puterea Retargetingului.

- Dacă lucrezi cu Facebook Ads mai bine de 1 an, știi la ce ne referim.
- Dacă promovezi servicii pe online, ar trebui s-o afli chiar acum.
- Dacă ai un website, e pur și simplu rușine să nu o cunoști.

Hai, Înscrie-te aici.
Preț: 69 euro

Eugen vorbește doar la subiect. E specialist, nu un oarecare trainer. Vrei să știi toate dedesubturile vânzărilor pe Facebook? În loc de titluri răsunătoare, îți propunem următoarele subiecte: 

1. Cum vorbești aceeași limbă cu Facebook? Sau ce trebuie să faci ca Algoritmul Facebook să înțeleagă exact ce tip de clienți vrei tu să atragi și să livreze Publicitatea ta anume acestor utilizatori. Mai multe detalii? Aici vei afla despre: micro data tags, structured snippets, schema.org și importanța ei. Ai vrut nivel avansat, nu? 

2. Cum, până la urmă, setezi acest Facebook Pixel? Învață setările avansate ale Facebook Pixel și MC Formula. Ce e asta? Formula Micro Conversiilor. Restul detaliilor le vei afla la Seminar, ok? Tot aici îți vom povesti despre Google Tag Manager, Search Console, Additional Tabs, Read Reviews, Costumized Products, Image Clickers, UTM Sources. Mai pe scurt, vom vorbi simplu despre lucruri complicate - pentru că asta e mina de aur pentru Ecommerce. 

3. Cu ce trebuie să hrănești Algoritmul Facebook sau cum optimizezi Campaniile tale Publicitare în baza Formulei MC? Vom despica firul descris mai sus în patru, ca să fie clar și pentru un copil de 7 ani.

4. Cum să lucrezi cu Audiențele Facebook sau care e, până la urmă, soarta Specialistului? Aici vom vorbi despre Formula RFM sau Actualitate, Frecvență și Monetizare. Vei afla care sunt Audiențele pentru etapele ToFu, BoFu, MoFu, ce este Look-a-Like și ce e rău la aceste audiențe. Da, unde nu-i Rău, nu este nici Bine 

5. Interpretarea Rezultatelor sau Cum să analizezi corect datele din Ads Manager pentru a lua decizii corecte și a scoate rezultat maxim din Bugetele tale.  

Ce trebuie să știi despre acest seminar?

Speakeri: Eugeniu Topolschi − în calitate de expert Facebook Ads care, timp de 6 ani, a lucrat cu zeci de branduri pentru piața locală, inclusiv: Xiaomi, FinComBank, Dodo Pizza, Fantastic English, dar și cu produse pentru piața externă. Vadim Cușnir − în calitate de traducător și psiholog.

Chișinău, str. Chișinău,
+37379236493