Publicat: 21 mai 2022
Țara noastră este reprezentată de Asociația Națională de Turism Inbound din Moldova (ANTRIM), care gestionează și supraveghează activitățile Centrului Național de Informare Turistică din Moldova și funcționează cu sprijinul Primăriei Chișinău, în cooperare cu Proiectul Competitivitate finanțat de USAID.
Inițiativa va avea un impact semnificativ asupra culturii și patrimoniului național și va atrage atenția localnicilor asupra păstrării acestor elemente de semnificație locală și internațională ale Republicii Moldova. HERIPRENEURSHIP reunește deja companii de turism și părți interesate în jurul siturilor UNESCO din Bazinul Mării Negre - Moldova, Georgia, România, Bulgaria, Turcia, Grecia - pentru a crea și gestiona un produs turistic atractiv și inovator bazat pe experiență. și creativitate.
10 obiective turistice și culturale de pe teritoriul Moldovei, care vor fi integrate într-un proiect de afaceri de turism transfrontalier:
Ca parte a proiectului HERIPREENEURSHIP, vor fi create mai multe cărți electronice pentru destinațiile selectate, care vor fi disponibile în magazinele de aplicații mobile precum Google Play și, în același timp, va fi creat un Joc Heritage care va evidenția importanța culturală a localului. moștenire. Și pentru a atrage atenția potențialilor vizitatori, vor fi create povești video care transmit valoarea culturală a fiecăreia dintre cele 10 destinații turistice din Moldova.
Totodată, vor fi elaborate pachete turistice pentru promovarea destinațiilor proiectului, care vor fi apoi integrate în oferta turistică a diverșilor agenți locali.
Programul care vizează promovarea turismului și culturii are un buget total de peste un milion de euro.
Noutați asemănătoare