PreviewImage

Primul concert din 2023 al trupei Cosmos în Buzunar promite să facă multă gălăgie melodioasă în Centrul Industriilor Creative - Artcor.

SOLD OUT
Bilete:

• 200 de lei - offline, în ziua concertului pe loc

Toți cei îndrăgostiți de muzica electronică ce experimentează cu genuri precumsynth wave, ambient sau progressive techno sunt invitați pe 4 februarie, de la 19:00, la concert.

Cei care urmăresc activitatea trupei Cosmos in Buzunar se vor bucura să afle că la concert va avea loc și mult așteptata lansare a clipului pentru piesa „This is so strage”, teaserul căruia deja a apărut pe rețele.

Pentru cei care sunt curioși să descopere scena muzicii independente locale avem încă cel puțin două motive pentru a nu scăpa acest eveniment:

• AMystic

• Murmurdeizvar

Acestea fiind trupele ce vor cânta în deschiderea concertului.
Data: 4 februarie, 19:00

Cosmos în buzunar:
Proiectul muzical Cosmos în Buzunar a fost fondat în iarna anului 2016, la Chișinău, la inițiativa a doi prieteni: Pavel Olari și Adrian Roșca. Cosmos în Buzunar este un proiect artistic multilateral, a cărui necesitate s-a născut din dorința de a explora și găsi o identitate și mijloace de expresie artistice individuale, atât muzicale, cât și vizuale.

Murmur de izvar:
Un proiect local fondat de Tedd Kanzzer și Damian Leorda. Băieții sunt din Comuna Ciorescu, se știu încă din liceu. Ambii fiind extrem de pasionați de muzică au reușit să lanseze deja 5 videoclipuri și un full album care poate fi audiat pe toate platformele digitale. Muzica lor e un mix din mai multe genuri - chill out – folclor – experimental – ambient.

AMystic
Un proiect experimental creat de Gheorghe Alexei, chitară electrică și producție audio, și Maxim Corotchi voce și bass. Băieții spun că muzica care o crează este indefinită, deschisă spre experiment. Deși proiectul este foarte tânăr, fondatorii au în spate un background muzical de peste 5-6 ani. Până acum au lansat câteva single-uri și o colaborare cu un alt proiect local, ZEMLYA1.

Chișinău, str. 31 August 1989, 137
+37322896499
150 - 200 Lei