Top 8 cei mai bine plătiți Instagram influenceri

În timp ce majoritatea oamenilor folosesc Instagram-ul pentru a împărtăși cu prietenii apropiați momente din viață, pentru a se inspira sau pentru a căuta noutăți, există o categorie de persoane pentru care această rețea de socializare a devenit o adevărată afacere, una care generează săptămânal sume impresionante.

În general, prețul unei postări se stabilește în funcție de „calitatea” publicului (numărul de urmăritori reali, vârsta acestora, localizarea etc), iar condițiile de colaborare sunt stabilite în fiecare caz aparte. 

În baza datelor distribuite de HopperHQ, susținute de o analiză Blogmeter, iată lista celor mai bine plătiți influenceri ai anului 2018: 

1. Prima în lista topului se situează Huda Kattan, (@hudabeauty)  influencer specializat în domeniul frumuseții, născută în SUA. Aceasta și-a lansat propriul blog în anul 2010, iar în 2013, acesta a atins un succes atât de neașteptat, încât Huda a fost motivată să își dezvolte și mai mult pasiunea, așa că a hotărât să își lanseze propriul brand de produse cosmetice. Iată câteva date care demonstrează succesul său: aproape 30 milioane de urmăritori, mai mult de 9 postări pe zi și 54 milioane de vizualizări pe lună! Cât costă o postare sponsorizată publicată de Huda? În jurul a 18.000 $

2. Un alt influencer de succes care încasează aproximativ aceeași sumă pentru postare (17.000 $) este Cameron Dallas (@camerondallas). Succesul lui Cameron pornește de la ”Vine” (o fostă aplicație mobilă deținută de Twitter). Acesta crea și publica diverse clipuri video care acumulau un număr enorm de vizualizări. Popularitatea acestuia s-a transferat pe Instagram, acolo unde este urmărit de 21 milioane de oameni și înregistrează peste 25 milioane de vizualizări pe lună.  Cameron Dallas este astăzi ambasador D&G.

3. 15 000 $ este prețul pentru o postare sponsorizată pe contul de Instagram al sportivei Jennifer Selter (@jenselter). Popularitatea acesteia se datorează corpului perfect pe care îl afișează în poze dar și datorită sfaturilor și recomandărilor legate de sport și nutriție pe care le împărtășește cu urmăritorii săi. Aceasta este admirată de 12 milioane de oameni și înregistrează aproximativ 7 milioane de vizualizări pe lună.

4.  Vloggerii Nash Grier (@nashgrier) și Zoe Sugg (@zoesugg) câștigă câte 13 000 $ pentru o singură postare pe Instagram. Nash este cunoscut pentru video-urile sale comice care amuză zilnic aproximativ 10 milioane de urmăritori pe Instagram și 5 milioane de abonați pe YouTube. 

Zoe, cunoscută ca și Zoella, și-a câștigat celebritatea în mediul online prin publicarea diferitor video-uri despre modă, frumusețe și fashion, iar acum se poate mândri cu mai mult de 12 milioane de abonați pe YouTube și 10 milioane de urmăritori pe Instagram.

5. Fashion bloggerița italiană Chiara Ferragni (@chiaraferragni) ocupă poziția 5 în topul celor mai bine plătiți influenceri și câștigă 12.000 $ pentru o postare. Contul său de Instagram este urmărit de peste 15 milioane de fani, Chiara afișându-și zilnic atât viața de familie, cât și cea profesională în poze superbe.

6. Bloggerițele Julie Sariñana (@sincerelyjules) și Aimee Song (songofstyle) câștigă pentru o postare sponsorizată pe Instagram câte 9.000 $. Conținutul acestor conturi de Instagram reprezintă oaze de inspirație pentru o mulțime de femei, fiecare înregistrând câte 5 milioane de urmăritori. 

7. În topul celor mai bine plătiți influenceri de pe Instagram se numără și Danielle Bernstein (@ weworewhat ), care are aproape 2 milioane de urmăritori și cere pentru o singură postare 7.000 $. Danielle Bernstein este fashion bloggeriță cunoscută pentru propriul său brand ”WeWoreWhat”. Și-a lansat blogul în 2010, iar de-a lungul timpului a colaborat cu numeroase branduri celebre. 

8. Pe aceeași poziție se plasează și fotografa Liz Eswein (@newyorkcity) care zilnic își bucură cei aproape 2 milioane de urmăritori cu superbe fotografii din New York. Aceasta câștigă pentru fiecare postare sponsorizată câte 7.000 $.

Dacă sunteți un utilizator fidel al acestei rețele de socializare și aveți zilnic nevoie de informații despre evenimentele care se desfășoară în Chișinău, atunci nu ezitați să urmăriți @afisha.md. 

source:Afisha.md
0