Trupa OK Go îmbracă un dansator cu 89 de telefoane

Ce se întâmplă atunci când își pun ideile laolaltă un artist rock și un dansator? O coregrafie neconvențională, într-un costum creat din 89 de telefoane. Vă invităm să urmăriți clipul video.

Regizat de Damian Kulash, solistul grupului rock american OK Go, și avându-l ca actor principal pe coregraful și dansatorul Ian Eastwood din grupul Young Lions, videoclipul reunește 1228 de telefoane ZenFone 5.

Materialul a fost produs de compania Park Pictures, câștigătoare a premiilor Oscar și Emmy. În acest material, Ian Eastwood dansează într-un costum creat din 89 de telefoane, în fața unui ecran video format din nu mai puțin de 1139 de aparate. Realizatorii nu au folosit crome și nici efecte grafice speciale, toate imaginile fiind programate să fie afișate live pe telefoane.

Dansatorul Ian Eastwood a fost selectat de către regizorul Damian Kulash pentru această sarcină solicitantă din punct de vedere fizic - greutatea costumulului fiind de peste 16 kilograme.

"Ian Eastwood este unul dintre cei mai incredibili dansatori pe care îi cunosc eu, care a reușit să realizeze coregrafia într-un costum întreg, format din telefoane." a declarat membrul formației OK Go.

Tehnologia se îmbină cu muzica, dansul și grafica pentru a obține clipul ieșit din comun. Telefoane de pe costum au fost programate să se sincronizeze cu cele de pe perete pentru a asigura un rezultat vizual - grafic si cromatic - perfect. Materialul promovează noile telefoane ZenFone 5.

"Se simte literalmente ca un șorț de plumb pe care-l purtați când faceți o radiografie cu raze X, cu excepția faptului că se află pe tot corpul," a declarat Ian Eastwood.

Băieții de la OK Go au mai avut un clip nonconformist, unde s-au folosit 567 de imprimante și multă hârtie, care a fost ulterior reciclată. Piesa "Obsession" prezintă un spectacol de culoare, muzică și grafică. Aceștia sunt cunoscuți pentru videoclipurile impresionante, ba chiar au câștigat un premiu Grammy pentru "Best Music Video" în 2007 (la piesa "Here It Goes Again"). Majoritatea producțiilor video au fost realizate cu bugete mici și au devenit imediat virale, datorită share-urilor masive.