„Îndrăznește să visezi” e noul slogan al concursului Eurovision 2019

Inspirați de sloganul evenimentului Eurovision 2019, Dare to Dream, EBU și izraelian Broadcaster KAN sunt încântați să dezvăluie opera de artă, logo-ul, din acest an. Acesta este reprezentat din trei triunghiuri care, împreună, strălucesc și crează o stea de aur, scrie diez.md.

„Triunghiul, una dintre cele mai vechi forme ale lumii, este un simbol al pietrei de temelie, care se găsește universal în artă, muzică, cosmologie și natură, reprezentând conexiune și creativitate. Ele devin o nouă entitate unică care reflectă cerul stelar infinit, pe măsură ce vedetele viitorului se reunesc la Tel Aviv pentru concursul Eurovision 2019”, organizatorii explică semnificația simbolului.

Logo-ul de anul acesta se inspiră din designul scenei realizat de Florian Wieder, al cărui concept utilizează forme și structuri triunghiulare. Sloganul și logo-ul au fost create de două agenții de branding israeliene; Awesome Tel Aviv care a dezvoltat conceptul creativ și Studio Adam Feinberg (ST / AF) care a creat logo-ul.

În afară de pictograma principală, au fost concepute două versiuni alternative. Culoarea primului logo este versiunea albastră și va fi utilizată în majoritatea cazurilor. Toate logo-urile vor fi utilizate la cele două Semifinale și Marele Final, inclusiv în afișele din orașul Tel Aviv.

Sloganul „Dare to Dream” simbolizează incluziunea, diversitatea și unitatea, rezonând cu valorile de bază ale concursului Eurovision.

source:Diez.md
0