Ghid de negociere pentru HR
Acest training despre comunicarea cu clienții. Dar ce are un HR cu clienții?
Un HR tot are clienți, doar că interni: TOP-manageri, șefi de departamente și alți angajați.
Un HR deține tehnologii de angajare, de motivare, de descriere a business-proceselor. Dar utilizarea lor este imposibilă fără prezența clienților interni. TOP-managerii confirmă bugetul necesar, cei din poziția MIDDLE coordonează pașii de lucru, iar ceilalți angajați implementează noile instrumente.
Un HR de succes trebuie să știe să negocieze cu clienții interni. E o competență de bază necesară unui HR, cum ar fi o setare by default a unui calculator.
Anume din această cauză am decis să-l invităm pe Alexei Urvanțev, specialist în negocieri din Moskova.
Iată doar câteva case-uri pe care le vor discuta participanții la training:
- Vindem compania» candidatului potrivit
- Competențe de negociere în situații de urgență
- Convingem și câștigăm respectul clienților - colegilor și managerilor de frunte
- Creăm echipe de coaching
- Concediem fără riscuri
Alexei Urvanțev, Moskova
- În lista celor 28 cei mai buni formatori din Rusia în baza studiului revistei „Managementul personalului” 2018.
- Trainer personal al companiilor finaliste la concursurile «Liderii Rusiei» și «Premiul Business-succes» 2019.
- A inițiat și a realizat peste 100 de proiecte pentru modificarea standardelor de muncă, a proceselor de afaceri și a culturii corporative.
- A desfășurat peste trei sute de interviuri și concursuri colective printre angajați.
- Predă abilități de negociere și persuasiune în domeniul resurselor umane.
Înregistrare pe pagina sau la numărul de telefon 079 409 496.
Evenimente similare