Ghid de negociere pentru HR

PreviewImage

Acest training despre comunicarea cu clienții. Dar ce are un HR cu clienții?

Un HR tot are clienți, doar că interni: TOP-manageri, șefi de departamente și alți angajați.

Un HR deține tehnologii de angajare, de motivare, de descriere a business-proceselor. Dar utilizarea lor este imposibilă fără prezența clienților interni. TOP-managerii confirmă bugetul necesar, cei din poziția MIDDLE coordonează pașii de lucru, iar ceilalți angajați implementează noile instrumente.

Un HR de succes trebuie să știe să negocieze cu clienții interni. E o competență de bază necesară unui HR, cum ar fi o setare by default a unui calculator.

Anume din această cauză am decis să-l invităm pe Alexei Urvanțev, specialist în negocieri din Moskova.

 Iată doar câteva case-uri pe care le vor discuta participanții la training:

- Vindem compania» candidatului potrivit

- Competențe de negociere în situații de urgență

- Convingem și câștigăm respectul clienților - colegilor și managerilor de frunte

- Creăm echipe de coaching

- Concediem fără riscuri

 Alexei Urvanțev, Moskova

- În lista celor 28 cei mai buni formatori din Rusia în baza studiului revistei „Managementul personalului” 2018.

- Trainer personal al companiilor finaliste la concursurile «Liderii Rusiei» și «Premiul Business-succes» 2019.

- A inițiat și a realizat peste 100 de proiecte pentru modificarea standardelor de muncă, a proceselor de afaceri și a culturii corporative.

- A desfășurat peste trei sute de interviuri și concursuri colective printre angajați.

- Predă abilități de negociere și persuasiune în domeniul resurselor umane.

Înregistrare pe pagina sau la numărul de telefon 079 409 496.

Chișinău, str. Mitropolit Petru Movila, 23/7
+37379409496