Curs expres de strategie de brand pentru impostori

PreviewImage

A fi impostor nu este rău, dimpotrivă.

Impostorii înșiși se invită acolo unde este interesant, unde există dezvoltare și noutate. Impostorii înșiși vin cu o misiune și merg la ea. Ei înșiși știu ce abilități le lipsesc și le dobândesc.

În acest curs, îți structurezi cunoștințele, privești strategia dintr-un unghi diferit și cu siguranță înveți ceva nou.

Durata cursului: 2,5 săptămâni, 5 lecții de 2 ore

Cost: 1500 lei

Link de înregistrare: aici

Programul cursului:

1. Strategia de brand

  • Ce tipuri de strategii există și ce să faci cu ele?
  • Ce să construiești o strategie de brand?
  • Cum să informezi un client, astfel încât să devină o sursă de informare și inspirație?

Practică: obținerea de idei dintr-un brief al clientului


2. Audiență și concurenți

  • Cum să găsiți și să segmentați un public?
  • Ce întrebări să puneți pentru a înțelege publicul?
  • Ce să cauți atunci când cercetezi concurenți?

Practică: studierea audienței și testarea ipotezelor


3. Poziţionare

  • Cum să-ți găsești unicitatea și să o dovedești
  • De ce un brand trebuie să creadă în ceva?
  • De ce are nevoie un brand de o misiune și cum să o realizeze

Practică: dovedim unicitatea mărcii


4. Comunicare și creativitate

  • 12 arhetipuri de brand: cum să-ți alegi personajul
  • Cum să prescrii tonul vocii și să-l folosești
  • Cum să creezi un caracter de marcă
  • Cum să-ți spui publicului că ești făcut unul pentru celălalt

Practică: modelarea caracterului mărcii


Aptitudini:

  • Alcătuiește un brief pentru client.
  • Urcă în sufletul publicului.
  • Faceți o strategie bazată pe obiectivele de afaceri.
  • Decideți ce să spuneți mărcii.
  • Creați și comunicați caracterul mărcii.
  • A veni cu idei este ușor și distractiv.

Pentru cine:

  • Reprezentanți ai industriei de marketing care doresc să înțeleagă clientul și să lucreze aproape fără modificări: designeri, copywriteri, SMM, videografi, scriitori de reclame, organizatori de evenimente
  • Marketeri, manageri de brand și directori de artă care doresc să înțeleagă clar ce să facă cu marca
    Proprietarii de afaceri care sunt confuzi și vor să se dezlege

Despre autorul cursului
Autorul atelierului este Nastya Erlikh.

Nastya a lucrat timp de 3 ani la imaginea sportivă a apei OM, a dezvoltat proiectul omactiv, a făcut multe evenimente și mai multe festivaluri majore - Cheat meal fest, No rest OM fest. Apa OM a devenit un nume cunoscut pentru un stil de viață activ și un semn de dragoste.

În ultimii 4 ani a locuit în Odesa și a creat strategii de brand pentru brandurile ucrainene, inclusiv restaurantele preferate Monica pinza bar, Dvor 12, Dizyngoff.

Această activitate este desfășurată de Artcor cu sprijinul financiar al Fundației Moldcell și al Proiectului Tehnologii Viitoare finanțat de USAID și Suedia.

Chișinău, str. 31 August 1989, 137
1500 Lei
+37322896499